söndag 19 augusti 2007

En lång, regnig sommar är slut. Vi har varit på Torsö ett bra tag. Juli regnade bort. 235 mm (Hanö), vilket är dubbelt så mycket som förra regnrekordet från 1905 (!).

Men vi hade kul ändå. Ungarna stortrivdes trots regnet. Som vanligt så bara "är" man på Torsö.

Bilder, bilder, bilder. Jag har väl en 4-500 att gå igenom så det kommer en massa nytt framöver. Har inte ens packat upp datorn på landet trots att jag hade den med mig. Tre ungar har en tendens att ta en massa tid.
Pappapappapappapappapappapappapappapappapappa. Ja? Faktiskt, en grej... Ja??? Vill du lägga pussel med mig? Jag är törstig. Jag är hungrig. Jag är... Ni fattar principen.

Det viktiga är ju dock att man är tillsammans och gör saker med ungarna. Pengar och saker en sak men att verkligen kunna ta sig tid med busarna är det riktigt värdefulla. Så en massa måsten får läggas åt sidan tills något annat tillfälle.

Julia växer så det knakar. Hon är en riktig tjockis nu. Hon har fått två tänder och börjat krypa. Så nu var det lugnet över... Jakob är lika energisk som vanligt och har slutat med både napp och blöja i sommar. Jesper är jättestolt för att han precis har tappat sin första tand och för att han ska börja skolan imorgon ("nollan").

God kväll!

Inga kommentarer: